Pagalba
Į Bendrąjį pagalbos centrą skambins patys automobiliai
2015-07-20

Suveikus sistemai, signalas ims sklisti mobiliojo ryšio tinklais, kurie turėtų atpažinti, kad tai – pagalbos skambutis iš automobilio. Skambutis siunčiamas į Bendrąjį pagalbos centrą, o jame dirbantys specialistai, pagal avarijos vietos koordinates ir kitą reikalingą informaciją, išsiųs skubios pagalbos tarnybas į nelaimės vietą.
 
„Bendrosios pagalbos centras jau atliko visus darbus, kurie užtikrina „eCall“ skambučių priėmimą ir reagavimą į iškvietimus. Kad sistema „eCall" veiktų visu pajėgumu, automobilių pramonės ir telekomunikacijų sektoriaus atstovai turi užtikrinti, jog gali siųsti ir perduoti tokius skambučius,“  – sako Bendrojo pagalbos centro viršininko pavaduotojas Tadas Maroščikas.
 
Automatinė pagalbos iškvieta padės ne tik išsaugoti gyvybes, sumažinti po eismo įvykių susidarančias spūstis, bet ir suteiks galimybę sparčiau sutvarkyti nelaimės vietą ir didinti kelių transporto sistemos veiksmingumą. Be to, greitesnis pagalbos tarnybų atvykimo laikas sumažins automobilių vairuotojų galimybes falsifikuoti įvykio aplinkybes.
 
Projektas „Bendrojo pagalbos centro regioninių padalinių aprūpinimas specializuota atsakymo į pagalbos skambučius ir reagavimo į pagalbos prašymus, pagalbos tarnybų operatyvaus pajėgų valdymo technine ir programine įranga“, Nr. VP2-3.1-IVPK-03-V-01-007, finansuojamas Europos regioninės plėtros fondo ir Lietuvos Respublikos biudžeto lėšomis.
 
Projekto vykdytojai – Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamentas prie Vidaus reikalų ministerijos ir Bendrasis pagalbos centras.

PAGD informacija