Pagalba
3700
narių
6
organizacijos
Pagalba
Kad gražiai skambantis projekto papildymas neliktų vien skambia formuluote
2013-08-23

Kreiptis į minėtus asmenis nuspręsta išanalizavus Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatymo 25 straipsnio 1 priedo pakeitimo ir kai kurių įstatymų pripažinimo netekusiais galios įstatymo, Lietuvos Respublikos teisėjų atlyginimų įstatymo priedėlio pakeitimo įstatymo 3 straipsnio pakeitimo įstatymo, Lietuvos Respublikos teisėjų atlyginimų įstatymo priedėlio pakeitimo įstatymo 2 straipsnio pakeitimo įstatymo, Lietuvos Respublikos specialiųjų tyrimų tarnybos statuto 30 straipsnio pakeitimo įstatymo 3 straipsnio pakeitimo įstatymo, Lietuvos Respublikos tarnybos kalėjimų departamente prie Lietuvos Respublikos teisingumo ministerijos statuto pakeitimo įstatymo 1 straipsnio pakeitimo įstatymo 3 straipsnio pakeitimo įstatymo, Lietuvos Respublikos civilinės krašto apsaugos tarnybos statuto 20 straipsnio pakeitimo įstatymo 3 straipsnio pakeitimo įstatymo įgyvendinimo įstatymo projektą Nr. 13-2449-01 (toliau – Įgyvendinimo įstatymo projektas).

Įsigilinus į minėtą projektą tapo aišku, jog be papildomų nurodymų sklandžiai įgyvendinti idėją atkurti iki 2009 m. gegužės 1 d. buvusius pareiginių algų (atlyginimų) koeficientų dydžius, valstybės tarnautojų priedų už kvalifikacines klases ir kategorijas dydžius nepavyks. Kadangi Įgyvendinimo įstatymo projektas priimtas atsižvelgiant į ,,Lietuvos Respublikos Konstitucinio Teismo 2013 m. liepos 1 d. nutarimo ,,Dėl Lietuvos Respublikos įstatymų nuostatų, kuriomis nustatyti sumažinti valstybės tarnautojų ir teisėjų atlyginimai valstybėje susidarius itin sunkiai ekonominei, finansinei padėčiai, atitikties Lietuvos Respublikos Konstitucijai" (toliau – Nutarimas) nuostatas nuo 2013 m. spalio 1 d. atkurti valstybės tarnautojų ir teisėjų iki 2009 m. gegužės 1 d. galiojusius pareiginių algų (atlyginimų) koeficientų dydžius, valstybės tarnautojų priedą už kvalifikacines klases ir kategorijas dydžius" nuostatas, o Nutarime remiamasi Konstitucijos 23 straipsniu, nurodančiu kompensuoti praradimus sudarius tam tikrą tvarką, NPPSS vadovai paragino Vyriausybės ir Finansų ministerijos vadovą sudaryti patirtų praradimų kompensavimo mechanizmą. Tuomet būtų išvengta nepagrįsto delsimo, teismų apgulties, į kuriuos žmonės kreiptųsi gindami savo teises, būtų sutaupyti žmogiškieji ir materialiniai šalies resursai, išlaikyti asmenų lygiateisiškumo pricipai ir pateisinti valstybės tarnautojų lūkesčiai. Minėtame kreipimesi NPPSS vadovai pasiūlė Ministrui Pirmininkui A. Butkevičiui ir finansų ministrui R. Šadžiui papildyti Įgyvendinimo įstatymo projektą, numatant jame valstybės tarnautojų ir teisėjų patirtų finansinių praradimų kompensavimo tvarką ir nuostolius kompensuoti iki 2014 m. gruodžio 31 d.

NPPSS informacija

Ar esate vienos iš NPPSS organizacijų narys?